DeniseBjurholm

Alla inlägg under november 2011

Av Denise Bjurholm - 30 november 2011 19:52

Sorry för dålig bloggning,har inte haft tid .



Idag hämtade vi mitt paket från hökks, vart tyvär besviken så skickar tillbaka 2 grejer..


Har även städat och möblerat om idag vart riktigt nöjd.


Ny ska jag ner och äta smörgås

herrå  

Av Denise Bjurholm - 30 november 2011 09:04

Hej!:-P Sitter och pratar och lyssnar på musik med emilia och Matilda. Det är skit kallt! Det är värsta stormen ute.....Efter skolan blire att städa,möblera om i mitt rum och göra läxa.

Av Denise Bjurholm - 29 november 2011 21:03

Godnatt bloggen nu är det dags för mig att sova är ass trött! Har försökt fixa julklappar idag men det ville inte som jag ville ,så det får fixsas imorgon istället.Imorgon vet jag inte vad jag ska göra så det får vi se då .Förlåt att det inte är några bilder och det blir korta inlägg men det är föratt jag mobilbolggar:-P. Godnatt!<3

Av Denise Bjurholm - 29 november 2011 17:08

Hej alla bloggläsare!


Har nyss ätit mat idag vart det kebabrulle,mums!


Idag i skolan vare slöjd hela dagen just nu håller jag på med korsstygns-broderi:P


Vi fick även sluta lite tidigare idag så kl två var jag vid stallet, Först mocka jag åt Dracula och fixa hö och havre,sen vid halv tre komm Frida då mocka hon åt frodo,sen mocka jag åt Lady och fixa jag hö. Sen tog vi in småpojkarna ( Dracula och Frodo) och borsta och myste sen träna vi på att visa upp dem förhand. Det gick riktigt bra faktikst!


Klockan kvart över fyra komm pappa och hämta mig.


Vart inga bilder då det vart så mörkt :( bläää på det


Nu ska jag läsa lite bloggar!

       

Av Denise Bjurholm - 29 november 2011 06:38

Godmorgon! Sitter i bilen på väg till sunnansjö dryygt,jag hatar att gå upp så tidigt!Iallafall så är det slöjd hela dagen i nyhammar. Tråkigt men ändå roligt! Kommer inte uppdatera försen kl 2 sen. Då vi inte får ha mobiler på rasterna i nyhammar... Sen efter skolan drar jag till stallet en stund ska mocka och städa lite, förhoppningsvis hinner jag borsta dracula. Frida följer också med! Kram

<3

Av Denise Bjurholm - 28 november 2011 19:11

Hej!


Har varit i stallet idag red då Dracula skrittade ut med matilda och carmen.


Har föresten bestämmt att de bästa ska sova hos mig på fredag ;)


vart inga bilder från dagen då min mobil var död ,men nu lever den igen :)


 

Fotograf: Frida Jakobsson ( http://teamsunnansjo.bloggplatsen.se )

Av Denise Bjurholm - 27 november 2011 20:46

Det är värsta stormen ute! burr..

Det låter värsta läsligt när det smäller på dörren när det hänger en skylt där....  



Av Denise Bjurholm - 27 november 2011 20:31

Här kommer lite bilder jag tog på vår katt igår!

      




Presentation


Välkomna till min blogg!
Här får ni läsa om mitt liv.
Mina intressen är hästar,kläder och va med kompisar. Kom gärna med åsikter.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards