DeniseBjurholm

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Denise Bjurholm - 16 augusti 2011 21:39

Hej bloggen! jag lovar att börja blogga igen det har varit ganska mycket nu men iallafall vad tycker ni om min designe?  idag  skritta jag med ulrika på daisy en sväng sedan red jag på ridbanan och träna på att rida i volter för hon har lite svårt för att galoppera i volter hon orkar liksom inte hålla den hela vägen men jag är faktikst riktigt nöjd rfter dagens ridpass!sen efter det skulle jag ta in emelies hästar för hon jobbar natt!när jag skulle ta in karetino höll han på och muppa och kuta fram och tillbaka i hagen men sen fråga jag ulrika om hon kunde hjälpa mig och då fick vi ut honom! pimmi var ju snäll som vanligt!    här har vi en gammal bild på karetino       och här har vi en bild på min sötnöt Daisy    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg!
Här får ni läsa om mitt liv.
Mina intressen är hästar,kläder och va med kompisar. Kom gärna med åsikter.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards